Wycieczka do Orientarium w Łodzi

Powiększ obraz
18 listopada klasa 2e wybrała się na wycieczkę do Łodzi wraz z wychowawcą Panem Marcinem Płachcińskim oraz Panią Dominiką Janiszewską. O godzinie 7.35 wsiedliśmy w pociąg i wspólnie rozpoczęliśmy naszą podróż. Po około 3 godzinach dotarliśmy do celu. W drodze odwiedziliśmy McDonalda by napełnić brzuchy i uzyskać energię na dalsze zwiedzanie. Następnie udaliśmy się do Zoo. Mimo mroźnej pogody udało nam się zobaczyć wiele ciekawych i niezwykłych gatunków zwierząt m.i.n jednego z najstarszych tygrysów w Europie, jedyne w Polsce dzikie psy oraz eksponowanego tylko w łódzkim zoo – krokodyla gawaliowego. Odwiedziliśmy również Orientarium, czyli najnowocześniejszy w Europie pawilon poświęcony faunie i florze Azji Południowo Wschodniej. Zachwycił nas przede wszystkim podwodny tunel, w którym obserwować i podziwiać mogliśmy aż 180 gatunków ryb. Po atrakcjach czekał na nas obiad w restauracji „Pora karmienia”. Po wspaniale spędzonym czasie wróciliśmy do domu – zmęczeni ale ze wspaniałymi wspomnieniami i przeżyciami.