Aby uruchomić mLegitymację należy:
- Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania). Wnioski prosimy przekazywać do sekretariatu szkoły.
- Wysłać na adres e-mail sekretariatu jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.
- Pobrać Aplikację mObywatel (Wymagania sprzętowe – telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0. lub IOS wersja 10.3 lub nowsza), potwierdzić regulamin.
- Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową dokumentu. Aby otrzymać kod do mLegitymacji, proszę o okazanie w sekretariacie legitymacji w wersji papierowej, celem sprawdzenia pieczęci urzędowych szkoły, świadczących o jej ważności.